Thursday 24 September 2015

حضرت آمنہ رضی اللہ تعالیٰ عنھا اپنے عظیم نونہال کے واقعاتِ ولادت بیان کرتے ہوئے فرماتی ہیں

حضرت آمنہ رضی اللہ تعالیٰ عنھا اپنے عظیم نونہال کے واقعاتِ ولادت بیان کرتے ہوئے فرماتی ہیں
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
 لما فصل منّي خرج معه نور أضاء له ما بين المشرق إلي المغرب.

’’جب سرورِ کائنات صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا ظہور ہوا تو ساتھ ہی ایسا نور نکلا جس سے شرق تا غرب سب آفاق روشن ہوگئے۔‘‘

1. ابن سعد، الطبقات الکبري، 1 : 102
2. ابن جوزي، صفوة الصفوة، 1 : 52
3. ابن عساکر، السيرة النبوية، 3 : 46
4. ابن کثير، البداية والنهاية، 2 : 264
5. ابن رجب حنبلي، لطائف المعارف فيما لمواسم العام من الوظائف : 172
6. سيوطي، کفاية الطالب اللبيب في خصائص الحبيب، 1 : 79
7. حلبي، إنسان العيون في سيرة الأمين المامون، 1 : 83

ایک روایت میں سیدہ آمنہ رضی اﷲ عنہا سے مروی ہے کہ وقتِ ولادت اُن سے ایسا نور خارِج ہوا جس کی ضوء پاشیوں سے اُن کی نگاہوں پر شام میں بصریٰ کے محلات اور بازار روشن ہوگئے یہاں تک اُنہوں نے بصریٰ میں چلنے والے اونٹوں کی گردنیں بھی دیکھ لیں۔

1. ابن سعد، الطبقات الکبري، 1 : 102
2. طبراني، المعجم الکبير، 24 : 214، رقم : 545
3. ابن حبان، الصحيح، 14 : 313، رقم : 6404
4. عبد الرزاق، المصنف، 5 : 318
5. دارمي، السنن، 1 : 20، رقم : 13
6. شيباني، الآحاد والمثاني، 3 : 56، رقم : 1369
7. شيباني، الآحاد والمثاني، 4 : 397، رقم : 2446
8. حاکم، المستدرک علي الصحيحين، 2 : 673، رقم : 4230

9۔ ہیثمی نے ’’مجمع الزوائد ومنبع الفوائد (8 : 222)‘‘ میں کہا ہے کہ اِسے احمد اور طبرانی نے روایت کیا ہے، اور احمد کی بیان کردہ روایت کی اسناد حسن ہیں۔

10. هيثمي، موارد الظمآن إلي زوائد ابن حبان : 512، رقم : 2093
11. ابن إسحاق، السيرة النبوية، 1 : 97، 103
12. ابن هشام، السيرة النبوية : 160
13. ابن أثير، الکامل في التاريخ، 1 : 459
14. طبري، تاريخ الأمم والملوک، 1 : 455
15. ابن عساکر، تاريخ دمشق الکبير، 1 : 171، 172
16. ابن عساکر، تاريخ دمشق الکبير، 3 : 466
17. ابن عساکر، السيرة النبوية، 3 : 46
18. ابن کثير، البداية والنهاية، 2 : 264، 275
19. ابن رجب حنبلي، لطائف المعارف فيما لمواسم العام من الوظائف : 173
20. سيوطي، کفاية الطالب اللبيب في خصائص الحبيب، 1 : 78
21. حلبي، إنسان العيون في سيرة الأمين المامون، 1 : 83
22. أحمد بن زيني دحلان، السيرة النبوية، 1 : 46

No comments:

Post a Comment

غیر مقلدین کو وہابی کیوں کہا جاتا ہے اور دیوبندی بھی وہابی ہی ہیں

غیر مقلدین کو وہابی کیوں کہا جاتا ہے اور دیوبندی بھی وہابی ہی ہیں محترم قارئینِ کرام : بعض لوگ سوال کرتے ہیں کہ وہابی تو اللہ تعالیٰ کا نام ...