Saturday 26 September 2015

بعد از وصال بھی خوشبوئے جسمِ رسول ﷺ عنبرفشاں تھی

بعد از وصال بھی خوشبوئے جسمِ رسول ﷺ عنبرفشاں تھی
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
1۔ حضرت علی رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں :

غسلت النبي صلي الله عليه وآله وسلم، فذهبت أنظر ما يکون من الميت، فلم أجد شيئا، فقلت : طبت حيا و ميتا.

’’میں نے رسالت مآب صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو غسل دیا، جب میں نے حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے جسم اطہر سے خارج ہونے والی کوئی ایسی چیز نہ پائی جو دیگر مُردوں سے خارج ہوتی ہے تو پکار اٹھا کہ اللہ کے محبوب! آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم ظاہری حیات اور بعد از وصال دونوں حالتوں میں پاکیزگی کا سرچشمہ ہیں۔‘‘

قاضي عياض، الشفا، 1 : 89

2۔ حضرت علی رضی اللہ عنہ نے مزید فرمایا :

وسطعت منه ريح طيبة لم نجد مثلها قط.

قاضي عياض، الشفا، 1 : 89

’’(غسل کے وقت) حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے جسمِ اطہر سے ایسی خوشبو کے حلّے شروع ہوئے کہ ہم نے کبھی ایسی خوشبو نہ سونگھی ہے۔‘‘

3۔ ایک دوسری روایت میں مذکور ہے :

فاح ريح المسک في البيت لما في بطنه.

’’تمام گھر اس خوشبو سے مہک اٹھا جو آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے شکمِ اطہر میں موجود تھی۔‘‘

ملا علي قاري، شرح الشفا، 1 : 161

4۔ یہ روایت ان الفاظ میں بھی ملتی ہے کہ جب شکمِ اطہر پر ہاتھ پھیرا تو :

إنتشر في المدينة.

’’پورا مدینہ اس خوشبو سے مہک اٹھا۔‘‘

5۔ اُم المؤمنین حضرت ام سلمہ رضی اﷲ عنھا سے روایت ہے :

وضعت يدي علي صدر رسول اﷲ صلي الله عليه وآله وسلم يوم مات، فمر بي جمع أکل وأتوضأ ما يذهب ريح المسک من يدي.

’’میں نے وصال کے بعد حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے سینۂ اقدس پر ہاتھ رکھا۔ اس کے بعد مدت گزر گئی، کھانا بھی کھاتی ہوں، وضو بھی کرتی ہوں (یعنی سارے کام کاج کرتی ہوں) لیکن میرے ہاتھ سے کستوری کی خوشبو نہیں گئی۔‘‘

سيوطي، الخصائص الکبريٰ، 2 : 274

No comments:

Post a Comment

غیر مقلدین کو وہابی کیوں کہا جاتا ہے اور دیوبندی بھی وہابی ہی ہیں

غیر مقلدین کو وہابی کیوں کہا جاتا ہے اور دیوبندی بھی وہابی ہی ہیں محترم قارئینِ کرام : بعض لوگ سوال کرتے ہیں کہ وہابی تو اللہ تعالیٰ کا نام ...