Saturday 26 September 2015

حُسنِ مصطفیٰ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اور تقاضائے اِیمان

حُسنِ مصطفیٰ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اور تقاضائے اِیمان
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
اَقلیمِ رسالت کے تاجدار حضور رسالتِ مآب صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم مسندِ محبوبیت پر یکتا و تنہا جلوہ اَفروز ہیں۔ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا باطن بھی حسنِ بے مثال کا مرقع اور ظاہر بھی اَنوار و تجلیات کا آئینہ دار ہے۔ جہاں نقطۂ کمال کی انتہاء ہوتی ہے وہاں سے حسن و جمالِ مصطفیٰ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی اِبتدا ہوتی ہے۔ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے حسن و جمال کو بے مثل ماننا اِیمان و اِیقان کا بنیادی جزو ہے۔ کسی شخص کا اِیمان اُس وقت تک مکمل نہیں ہو سکتا جب تک وہ نبی بے مثال صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو باعتبار صورت و سیرت اِس کائناتِ ہست و بود کی تمام مخلوقات سے اَفضل و اَکمل تسلیم نہ کرلے۔

1۔ ملا علی قاری رحمۃ اﷲ علیہ فرماتے ہیں :

من تمام الإيمان به إعتقادٌ أنه لم يجتمع فِي بَدَنِ آدمي من المحاسن الظاهرة الدالة علي محاسنه الباطنة، ما اجتمع في بَدَنِه عليه الصلوة و السلام.

’’کسی شخص کا اِیمان اُس وقت تک مکمل ہی نہیں ہوسکتا جب تک وہ یہ اِعتقاد نہ رکھے کہ بلاشبہ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے وُجودِ اَقدس میں ظاہری و باطنی محاسن و کمالات ہر شخص کی ظاہری و باطنی خوبیوں سے بڑھ کر ہیں۔‘‘

ملا علي قاري، جمع الوسائل، 1 : 10

2۔ شیخ اِبراہیم بیجوری رحمۃ اﷲ علیہ فرماتے ہیں :

و مِمَّا يتعيّن علي کلّ مکلّف أن يعتقد أنّ اﷲ سبحانه تعالي أوجد خَلْقَ بدنه صلي الله عليه وآله وسلم علي وجه لم يُوجد قبله ولابعده مثله.

’’مسلمانانِ عالم اِس بات پر متفق ہیں کہ ہر شخص کے لئے سرکارِ دوعالم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے بارے میں یہ عقیدہ رکھنا ضروری ہے کہ ربِ کائنات نے حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے بدنِ اطہر کو اِس شان سے تخلیق فرمایا ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے پہلے اور آپ کے بعد کسی کو آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے مثل نہ بنایا۔‘‘

بيجوري، المواهب اللدنيه علي الشمائل المحمديه : 14

3۔ اِمام قسطلانی رحمۃ اﷲ علیہ کہتے ہیں :

إنّ من تمام الإيمان به صلي الله عليه وآله وسلم الإيمان بأنّ اﷲ تعاليٰ جعل خلق بدنه الشريف علي وجه لم يظهر قَبْلَه و لا بعده خلق آدمي مثله صلي الله عليه وآله وسلم.

’’یہ یقینی اور قطعی بات ہے کہ اِیمان کی تکمیل کے لئے (بندۂ مومن کا) یہ اِعتقاد رکھنا ضروری ہے کہ اللہ تعالیٰ نے نہ تو حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے پہلے اور نہ بعد میں ہی کسی کو آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی مثل حسین و جمیل بنایا۔‘‘

قسطلاني، المواهب اللدنيه، 1 : 248

4۔ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی ذاتِ گرامی پر اِیمان کی تکمیل کے موضوع پر اِمام سیوطی رحمۃ اﷲ علیہ رقمطراز ہیں :

مِن تمامِ الإيمان به عليه الصلوة و السلام : الإيمان به بأنّه سبحانه خلق جسده علي وجه لم يظهرْ قبله و لا بعده مِثله.

’’اِیمان کی تکمیل کے لئے اِس بات پر اِیمان لانا ضروری ہے کہ ربِ کائنات نے حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا وُجودِ اقدس حسن و جمال میں بے نظیر و بے مثال تخلیق فرمایا ہے۔‘‘

سيوطي، الجامع صلي الله عليه وآله وسلم لصغير، 1 : 27

5۔ اِمام عبدالرؤف مناوی رحمۃ اﷲ علیہ فرماتے ہیں :

و قد صرّحوا بأنّ مِن کمال الإيمان إعتقاد أنه لم يجتمعْ في بدن إنسان من المحاسن الظاهرة، ما اجتمع في بدنه صلي الله عليه وآله وسلم .

’’تمام علماء نے اِس اَمر کی تصریح کر دی ہے کہ کسی اِنسان کا اِیمان اُس وقت تک کامل نہیں ہوسکتا جب تک وہ یہ عقیدہ نہ رکھے کہ حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی ذاتِ اَقدس میں پائے جانے والے محامد و محاسن کا کسی دُوسرے شخص میں موجود ہونا ممکن ہی نہیں۔‘‘

مناوي، شرح الشمائل برحاشيه جمع الوسائل، 1 : 22

6۔ مذکورہ عقیدے پر پختہ یقین رکھنے کے حوالے سے حافظ ابنِ حجر مکی رحمۃ اﷲ علیہ کا قول ہے :

انه يجب عليک أن تعتقد أنّ من تمام الإيمان به عليه الصلوة و السلام : الإيمان بأن اﷲ تعالٰي أوجد خلق بدنه الشريف علي وجه، لم يظهر قبله و لا بعده في آدمي مثله صلي الله عليه وآله وسلم .

’’(اے مسلمان!) تیرے اُوپر واجب ہے کہ تو اِس اِعتقاد کو حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پر اِیمانِ کامل کا تقاضا سمجھے کہ اللہ تعالیٰ نے جس طرح حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے جسم مبارک کو حسین و جمیل اور کامل بنایا ہے اُس طرح آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے پہلے یا بعد میں کسی بھی شخص کو نہیں بنایا۔‘‘

نبهاني، جواهر البحار، 2 : 101

No comments:

Post a Comment

غیر مقلدین کو وہابی کیوں کہا جاتا ہے اور دیوبندی بھی وہابی ہی ہیں

غیر مقلدین کو وہابی کیوں کہا جاتا ہے اور دیوبندی بھی وہابی ہی ہیں محترم قارئینِ کرام : بعض لوگ سوال کرتے ہیں کہ وہابی تو اللہ تعالیٰ کا نام ...