آخر لوگ مکمّل قرآن پر ایمان کیوں نہیں لاتے ؟
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
سورۃ مریم میں ھے : ۔
قَالَ إِنَّمَا أَنَا رَسُولُ رَبِّكِ لِأَهَبَ لَكِ غُلَامًا زَكِيًّا (19)۔
جبریل نے کہا کہ میں تیرے رب کا رسول ھوں تاکہ
میں تجھے ایک ستھرا بیٹا عطا کروں ۔
اس آیت میں جبریل نے بیٹا دینے نسبت مجازی طور پر
اپنی طرف کی ھے ۔ بیٹا دینے کی نسبت اللہ کی طرف
کیوں نہ کی ؟
سورۃ الکہف میں خضر علیہ السلام کا قول ھے : ۔
فَأَرَدْنَا أَنْ يُبْدِلَهُمَا رَبُّهُمَا خَيْرًا مِنْهُ زَكَاةً وَأَقْرَبَ رُحْمًا (81)۔
ھم نے ارادہ کیا (چاھا) کہ ان دونوں کا رب اس سے
پاکیزہ اور اس سے زیادہ مہربان بچہ بدل دے۔
یعنی ارادہ اور چاھت ھماری ھوگی اور بچہ رب بدلے گا ۔
خضر اپنی چاھت کو تبدیلی اولاد میں موثر بتا رھے ھیں
اور جبریل عطائے اولاد کی نسبت اپنی طرف کر رھے ھیں۔
جن کا ارادہ اتنا موثر ھو تو اُن کو توسل استمداد کے لئے کیوں
نہیں یاد کیا جا سکتا ؟
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
غیر مقلدین کو وہابی کیوں کہا جاتا ہے اور دیوبندی بھی وہابی ہی ہیں
غیر مقلدین کو وہابی کیوں کہا جاتا ہے اور دیوبندی بھی وہابی ہی ہیں محترم قارئینِ کرام : بعض لوگ سوال کرتے ہیں کہ وہابی تو اللہ تعالیٰ کا نام ...
-
شوہر اور بیوی ایک دوسرے کے اعضاء تناسلیہ کا بوسہ لینا اور مرد کو اپنا آلۂ مردمی اپنی بیوی کے منہ میں ڈالنا اور ہمبستری سے قبل شوہر اور...
-
شانِ حضرت مولا علی رضی اللہ عنہ قرآن و حدیث کی روشنی میں محترم قارئینِ کرام : قرآن پاک میں ارشادِ باری تعالیٰ ہے : وَ یُطْعِمُوْ...
-
درس قرآن موضوع آیت : قُلۡ ہَلۡ یَسۡتَوِی الَّذِیۡنَ یَعۡلَمُوۡنَ وَ الَّذِیۡنَ لَا یَعۡلَمُوۡنَ قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الَّذِیْنَ یَ...
No comments:
Post a Comment