Sunday, 29 March 2015
مرنے کے بعد سننے ، بولنے اور مشکلیں حل کرنے کا ثبوت وھابیوں کے دو بڑے اماموں سے لگاؤ نجدیوں ان پر بھی فتوے شرک کے ؟ ترتیب و پیشکش : ۔ ڈاکٹر فیض احمد چشتی لاھور پاکستان
سوال: کیا میت قبر میں کلام کرتا ہے؟
جواب : جی ہاں میت قبر میں کلام کرتا ہے ، اور جو اس سے با ت کرے تو سنتا بهی ہے جیسا کہ صحیح حدیث میں ہے، انهم یسمعون قرع نعالهم ، اور صحیح حدیث میں ہے کہ میت سے قبر میں سوال کیا جاتا ہے اور اس سے کہا جاتا ہے مَن ربُّک ؟ وما دینُک ؟ ومَن نبیُّکَ ؟ الخ۔
.(.مجموع الفتاوى ج 4 ص .273.).
کبهی میت کهڑا ہوتا ہے ، اور چلتا ہے ، اور کلام بهی کرتا ہے ،اور چیخ بهی مارتا ہے ، اور کبهی مرده قبر سے با ہر بهی دیکها جا تا ہے الخ ۔
. (.مجموع الفتاوى ج 5 ص 526.).
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
علاّمہ ابن کے شا گرد ابن مُفلِح لکھتے ہیں کہ ہمارے شیخ یعنی ابن تیمیہ نے فرمایا کہ اس با رے میں بہت ساری احادیث آئی ہیں کہ میت کے جو اہل وعیال و اصحاب دنیا میں ہوتے ہیں اُن کے احوال میت پر پیش ہوتے ہیں اور میت اس کو جانتا ہے ،اور اس بارے میں بهی آثار آئی ہیں کہ میت دیکهتا ہے ، اور جو کچھ میت کے پاس ہوتا ہے اس کو وه جانتا ہے ، اگر اچها کام ہو تو اس پر میت خوش ہوتا ہے اور اگر برا کا م ہو تو میت کو اذیت ہو تی ہے ۔
.(. كتا ب الفروع ج 2 ص 502 .).
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
موت کے بعد خواب میں شیخ الاسلام وھابیہ کا مشکل مسائل حل کرنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ابن القیم لکھتے ہیں کہ مجهے ایک سے زیاده لوگوں نے بیان کیا جو کہ شیخ الاسلام کی طرف مائل بهی نہیں تهے ، انہوں نے شیخ الاسلام کو موت کے بعد خواب میں دیکها اور فرائض وغیره کے مشکل مسائل کے بارے میں سوال کیا تو شیخ الاسلام نے ان کو درست و صحیح جواب دیا ، اور یہ ایسا معاملہ ہے کہ اِس کا انکار وُہی آدمی کرے گا جو کہ اَرواح کے احکام واعمال سے لوگوں سب سے بڑا جاہل ہو ۔
.(. كتا ب الروح ص 69.).
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یاد رھے کہ : ۔
کتاب الروح ، ابن القیم کی کتا ب ہے اس کتا ب میں ارواح و اموات کے جو حالات و واقعات بیان ہوئے ہیں کسی اور کتاب میں اتنی تفصیل آپ کو نہیں ملے گی ، اور اس کتاب وه سب کچھ هے جس کی وجہ سے نام نہاد اہل حدیث اور سلفی دیگر علماء و عام مسلمانوں کو مشرک و بدعتی کہتے ہیں ، اسی لیئے تو حید وسنت کے ان نام نہاد علمبرداروں نے جب اس کتاب کو دیکها تو اس کا انکار کر دیا اور کہا کہ یہ سلفیہ کے امام ابن القیم کی کتاب نہیں ہے بلکہ اُن کی طرف منسوب کی گئی ہے ، حقائق کا انکارکرکے جاہل آدمی کو تو منوایا جا سکتا ہے لیکن اہل علم کے نزدیک اس کی کوئی حیثیت نہیں ہے ، یہ کتاب درحقیقت ابن القیم ہی کی ہے ۔
1.
جتنے بهی کبار علماء مثلا حافظ ابن حجر وغیره نے ابن القیم کا ترجمہ و سیرت ذکر کی ہے سب نے ان کی تالیفات میں ،کتاب الروح، کا بهی ذکر کیا ہے اور کسی نے بهی اس اعتراض نہیں کیا۔
2.
اور سب سے بڑھ کر یہ کہ خود ابن القیم نے اپنی دیگر کتابوں میں ، کتاب الروح ، کا حوالہ دیا ہے مثلا اپنی کتاب ، جلاء الاَفهام ، باب نمبر چھ ۶ میں حضرت ابوہریرهؓ کی حدیث ، اذا خَرجت روحُ المومن الخ پر کلام کرتے ہوئے ابن القیم نے کہا کہ میں نے اِس حدیث اور اس جیسی دیگر احادیث پر تفصیلی کلام اپنی ، کتاب الروح، میں کیاہے ،اب اس کا کیا جواب ہو گا ؟
3.
حافظ ابن حجر ؒکے شاگرد علامہ بقاعی نے بهی یہ شہادت دی کہ یہ ابن القیم کی کتاب ہے اور انہوں نے اس کا خلاصہ بهی‘‘ سرُالروح’’ کے نام سے لکها۔
4.
ابن القیم کتاب الروح میں جا بجا اپنے شیخ ابن تیمیہ اقوال وتحقیقات بهی ذکر کرتے ہیں جیسا کہ اپنی دیگر کتابوں میں ان کی یهی عادت مالوفہ ہے۔
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
حضرت فاطمۃ الزہرا سلام اللہ علیہا کی تاریخِ ولادت و وصال اور جنازہ
حضرت فاطمۃ الزہرا سلام اللہ علیہا کی تاریخِ ولادت و وصال اور جنازہ محترم قارئینِ کرام : کچھ حضرات حضرت سیدہ فاطمة الزہرا رضی اللہ عنہا کے یو...
-
شوہر اور بیوی ایک دوسرے کے اعضاء تناسلیہ کا بوسہ لینا اور مرد کو اپنا آلۂ مردمی اپنی بیوی کے منہ میں ڈالنا اور ہمبستری سے قبل شوہر اور...
-
شانِ حضرت مولا علی رضی اللہ عنہ قرآن و حدیث کی روشنی میں محترم قارئینِ کرام : قرآن پاک میں ارشادِ باری تعالیٰ ہے : وَ یُطْعِمُوْ...
-
درس قرآن موضوع آیت : قُلۡ ہَلۡ یَسۡتَوِی الَّذِیۡنَ یَعۡلَمُوۡنَ وَ الَّذِیۡنَ لَا یَعۡلَمُوۡنَ قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الَّذِیْنَ یَ...
No comments:
Post a Comment