وھابیوں کا امام ابن تیمیہ اور آئمہ تصوف کی تعریف و تزکیہ
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ترتیب و پیشکش : ۔ ڈاکٹر فیض احمد چشتی لاھور پاکستان
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سالکین میں سے صراط مستقیم پر چلنے والے جیسے جمہور مشائخ سلف میں سے فُضیل بن عیاض اور ابراہیم اَدہم اور ابوسلیمان دارانی اور معروف کرخی اور سِرّی سقطی اور جنید بن محمد وغیرہم رحمہم اللہ ہیں یہ سب بزرگ پہلے زمانے کے ہیں اور ان کے بعد کے زمانے کے بزرگوں میں شیخ عبدالقادر جیلانی ،شیخ حماد ، شیخ ابی البیان وغیرہم ہیں ۔ یہ سب بزرگ سالک کیلئے یہ جائز نہیں سمجھتے تھے کہ وه امر ونہی سے باہر نکل جائے اگرچہ سالک ہوا میں اڑے یا پانی پر چلے بلکہ سالک کیلئے مرتے دم تک مامورات پر عمل کرنا اور محظورات کو چھوڑنا فرض ہے ۔ اور یہی وه حق ہے جس پر قران وسنت اور اجماع سلف دلالت کرتے ہیں اور اس طرح کی نصیحتیں ان بزرگوں کی کلام بہت زیادہ ہیں۔
( مجموع الفتاوى جلد 10 صفحه 516 ـ 517 )
ابن تیمیہ کے نزدیک شیخ عبدالقادر جیلانی اور شیخ جنید بغدادی تصوف کے امام ہیں
آئمہ تصوف میں سے اور پہلے زمانے کے مشہور مشائخ میں سے جنید بغدادی اور ان کے پیروکارہیں اور شیخ عبد القادر جیلانی اور ان جیسے دیگر بزرگ یہ بزرگ امر و نہی کو سب سے زیاده لازم پکڑنے والے تھے اور لوگوں کو بهی اس کی وصیت کرتے تهے الخ۔ .
( . مجموع الفتاوى جلد 8 ــ 369 . )
ابن تیمیه لکھتےہیں کہ جنید بغدادی اور ان جیسے دیگر شیوخ آئمہ هدیٰ ہیں اور جو اس بارے میں ان کی مخالفت کرے وه گمراه ہے
(.مجموع الفتاوى جلد 5 صــ .321.)
اور اپنی کتاب اَلفرقان میں بهی شیخ الاسلام وھابیہ نے جنید بغدادی کو ائمہ هدیٰ میں کہا۔
(. الفرقان صفحه .98.)
.اورشیخ عبد القادر جیلانی کے بارے میں کہا کہ وه اتباع شریعت میں اپنے زمانہ ہے سب بڑے شیخ تهے ۔
(.مجموع الفتاوى جلد 10 صــ 884.)
اور فرمایاکہ صوفیہ میں سے جوبھی شیخ جنید بغدادی کے مسلک پر چلے گا وه ہدایت ونجات وسعادت پائے گا ۔
(.مجموع الفتاوى جلد 14ص 355.)
ابن تیمیہ ؒ کے نزدیک علماء تصوف مشائخ اسلام اور ائمہ ہدایت ہیں
(. مجموع الفتاوى جلد 2 ص 452ـ.)
فقیر افضل ہے یا صوفی ؟
شیخ الاسلام وھابیہ لکھتے ہیں کہ اس بارے میں اختلاف ہوا ہے کہ صوفی افضل ہے یا فقیر ایک جماعت نے صوفی کو ترجیح دی جیسے ابوجعفر سہروردی وغیره نے اور ایک جماعت نے فقیر کو صوفی پر ترجیح دی اور
تحقیقی بات یہ ہے کہ جوان دونوں میں سے زیادہ متقی هے وه افضل ہے الخ۔
.(.مجموع الفتاوى جلد 11 ص 22.)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
مسئلہ رفع یدین مستند دلائل کی رشنی میں
مسئلہ رفع یدین مستند دلائل کی رشنی میں محترم قارئینِ کرام : علماء امت کا فیصلہ ہے کہ جن اختلافی مسائل میں ایک سے زائد صورتیں "سنّت&quo...
-
شوہر اور بیوی ایک دوسرے کے اعضاء تناسلیہ کا بوسہ لینا اور مرد کو اپنا آلۂ مردمی اپنی بیوی کے منہ میں ڈالنا اور ہمبستری سے قبل شوہر اور...
-
شانِ حضرت مولا علی رضی اللہ عنہ قرآن و حدیث کی روشنی میں محترم قارئینِ کرام : قرآن پاک میں ارشادِ باری تعالیٰ ہے : وَ یُطْعِمُوْ...
-
درس قرآن موضوع آیت : قُلۡ ہَلۡ یَسۡتَوِی الَّذِیۡنَ یَعۡلَمُوۡنَ وَ الَّذِیۡنَ لَا یَعۡلَمُوۡنَ قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الَّذِیْنَ یَ...
No comments:
Post a Comment