صوفیاء کرام علیہم الرّحمہ کا کلام اور وھابیہ کے امام ابن تیمیہ
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ترتیب و پیشکش : ۔ ڈاکٹر فیض احمد چشتی لاھور پاکستان
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
شیخ الاسلام وھابیہ لکھتے ہیں صوفیہ کرام کے الفاظ و اصطلاحات ان کے علاوہ اور کوئی نہیں جانتا ۔
(. مجموع الفتاوى جلد 5 ص 79.)
صوفیہ کے کلام کی تشریح
صوفیہ کے کلام کچھ عبارات ظاہری طور پر سمجھ میں نہیں آتی بلکہ بعض مرتبہ تو بہت غلط عبارت نظر آتی ہے لیکن اس کو صحیح معنی پر حمل کیا جا سکتا ہے لہٰذا انصاف کا تقاضہ یہ ہے کہ ان عبا رات سے صحیح معنی مراد لیا جائے جیسے فناء، شہود،اورکشف وغیرہ ۔
.(.مجموع الفتاوى جلد ص 337.).
ابن تیمیہ ؒ کے نزدیک فناء کے اقسام
فناء کی تین 3 قسمیں ہیں۔ ایک قسم کاملین کی ہے انبیاء اور اولیاء میں سے دوسری قسم ہے قاصدین کی اولیاء وصالحین میں سے اور تیسری قسم ہے منافقین وملحدین کی الخ۔ شیخ نےاس کے بعد ان تینوں اقسام کی تعریف وتفصیل ذکر کی دیکھئے۔
.(. مجموع الفتاوى جلد 10 ص 219.).
صوفیہ کرام کی طرف لوگوں نے باطل عقائد بھی منسوب کئے ہیں
شیخ الاسلام وھابیہ لکھتے ہیں کہ اہل معرفت صوفیہ میں سے کسی ایک کا بهی یہ عقیده نہیں ہے کہ الله تعالی اس میں یا اس کے علاوه دیگر مخلوقات میں حلول واتحاد کر گیاہے ، اور اگر بالفرض اس طرح بات ان اکابر شیوخ کے بارے میں نقل کی جائے تو اکثر اس میں جھوٹ ہوتاہے ، جس کو اتحاد و حلول کے قا ئل گمراہ لوگوں نے ان صو فیہ کرام کی طرف منسوب کیا ہے ، صوفیہ کرام اس قسم کے باطل عقائد سے بری ہیں۔
. (. مجموع الفتاوى جلد 11 ص.75-74..).
صوفیہ کرام عقیدہ حلول سے بری ہیں
صوفیہ کرام جو امت کے نزدیک مشہور ہیں وه اس امت سچے لوگ ہیں وه حلول و اتحاد وغیرہ کا عقیده نہیں رکہتے بلکہ لوگوں کو اس سے منع کرتے ہیں اور اہل حلول کی رد میں صوفیہ کرام کا کلام موجودہے ، اور حلول کے عقیده کو ان نا فرمان یا فاسق یا کافر لوگوں نے اختیار کیا جنہوں نے صوفیہ کرام کے ساتھ مشابہت اختیارکی اور ظاہری طور پر ولایت کے دعوے کیئے الخ ۔
.(. مجموع الفتاوى جلد 15 ص 427.).
صوفیہ کرام کفر سے بری ہیں
اگر ان لوگوں کی تکفیر کی جائے تو لازم آئے گا بہت سارے شافعی ،مالکی ، حنفی ،حنبلی، اشعری ، اہل تفسیر اور صوفیہ کی تکفیر حالانکہ باتفاق مسلمین یہ سب لوگ کافر نہیں تھے۔
.( .مجموع الفتاوى جلد 35 ص 101.)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
مسئلہ رفع یدین مستند دلائل کی رشنی میں
مسئلہ رفع یدین مستند دلائل کی رشنی میں محترم قارئینِ کرام : علماء امت کا فیصلہ ہے کہ جن اختلافی مسائل میں ایک سے زائد صورتیں "سنّت&quo...
-
شوہر اور بیوی ایک دوسرے کے اعضاء تناسلیہ کا بوسہ لینا اور مرد کو اپنا آلۂ مردمی اپنی بیوی کے منہ میں ڈالنا اور ہمبستری سے قبل شوہر اور...
-
شانِ حضرت مولا علی رضی اللہ عنہ قرآن و حدیث کی روشنی میں محترم قارئینِ کرام : قرآن پاک میں ارشادِ باری تعالیٰ ہے : وَ یُطْعِمُوْ...
-
درس قرآن موضوع آیت : قُلۡ ہَلۡ یَسۡتَوِی الَّذِیۡنَ یَعۡلَمُوۡنَ وَ الَّذِیۡنَ لَا یَعۡلَمُوۡنَ قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الَّذِیْنَ یَ...
No comments:
Post a Comment