Sunday, 14 December 2014

(3) انبیاء کرام علیہم السّلام زندہ ھیں رزق دیئے جاتے آقا کریم ﷺ اپنے اُمّتی کو سلام کا جواب عطاء فرماتے ھیں حدیث نمبر : ۔3،4۔5۔6


انبیاء کرام علیہم السّلام زندہ ھیں رزق دیئے جاتے آقا کریم ﷺ اپنے اُمّتی کو سلام کا جواب عطاء فرماتے ھیں حدیث نمبر : ۔3،4۔5۔6
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
(3) اﷲ تعالی کے نبیﷺ زندہ اور رزق دیا جاتا ہے:
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
حَدَّثَنَا عَمْرُو بْنُ سَوَّادٍ الْمِصْرِيُّ ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهْبٍ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ الْحَارِثِ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ أَبِي هِلَالٍ ، عَنْ زَيْدِ بْنِ أَيْمَنَ ، عَنْعُبَادَةَ بْنِ نُسَيٍّ ، عَنْ أَبِي الدَّرْدَاءِ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : " أَكْثِرُوا الصَّلَاةَ عَلَيَّ يَوْمَ الْجُمُعَةِ فَإِنَّهُ مَشْهُودٌ تَشْهَدُهُ الْمَلَائِكَةُ ، وَإِنَّ أَحَدًا لَنْ يُصَلِّيَ عَلَيَّ إِلَّا عُرِضَتْ عَلَيَّ صَلَاتُهُ حَتَّى يَفْرُغَ مِنْهَا " ، قَالَ : قُلْتُ : وَبَعْدَ الْمَوْتِ ، قَالَ : " وَبَعْدَ الْمَوْتِ ، إِنَّ اللَّهَ حَرَّمَ عَلَى الْأَرْضِ أَنْ تَأْكُلَ أَجْسَادَ الْأَنْبِيَاءِ ، فَنَبِيُّ اللَّهِ حَيٌّ يُرْزَقُ " .
[سنن ابن ماجه » كِتَاب مَا جَاءَ فِي الْجَنَائِزِ » بَاب ذِكْرِ وَفَاتِهِ وَدَفْنِهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ ...رقم الحديث: 1627((1637)]
[الحكم: إسناده متصل، رجاله ثقات]
ترجمہ: حضرت ابوالدرداء سے روایت کرتے ہیں۔ وہ فرماتے ہیں کہ آنحضرت ﷺ نے ارشادفر مایا کہ جمعہ کہ دن مجھ پر کثرت سے درود پڑھا کرو کیونکہ وہ دن حاضری کا ہے۔ اس میں فرشتے حاضر ہوتے ہیں۔ مجھ پر جو کوئی شخص دورد پڑھتا ہے اس کا ددور مجھ پر پیش کیا جاتا ہے حتی کہ وہ اس سے فارغ ہو۔ میں نے کہا فرمایا وفات کے بعد بھی پیش جائے گا۔ آپ ﷺ نے فرمایا کہ ہاں! وفات کے بعد بھی پیش کیا جائے گا۔ بے شک اﷲ تعالیٰ نے زمین پر حرام کر دیا ہے کہ وہ انبیائے کرام کے اجسام طیبہ کو کھائے۔ سو اﷲ تعالی کا نبی زندہ ہے ۔ اس کو رزق ملتا ہے۔ (ابن ماجہ 119)
تخريج الحديث : تهذيب الكمال للمزي » رقم الحديث: 574(10:23)
حکم_حدیث: حافظ ابن حجر لکھتے ہیں قلت رجال ثقات،التہذیب التہذیب جلد 3ص398)۔
حافظ منذری ؒ لکھتے ہیں اسنادہ جید ترجمان السنہ جلد 3ص297، الترغيب والترهيب - الصفحة أو الرقم: 2/404
المحدث: الدمياطي - المصدر: المتجر الرابح - الصفحة أو الرقم: 246 ، خلاصة حكم المحدث: إسناده
المحدث: محمد بن محمد الغزي - المصدر: إتقان ما يحسن - الصفحة أو الرقم: 1/100 ، خلاصة حكم المحدث: إسناده جيد
المحدث: العجلوني - المصدر: كشف الخفاء - الصفحة أو الرقم: 1/190 ، خلاصة حكم المحدث: إسناده جيد
المحدث: الحكمي - المصدر: معارج القبول - الصفحة أو الرقم: 792/2 ، خلاصة حكم المحدث: إسناده جيد
المحدث: الألباني - المصدر: صحيح الترغيب - الصفحة أو الرقم: 1672 ، خلاصة حكم المحدث: حسن لغيره
علامہ عزیزی ؒ لکھتے ہیں۔ رجال الثقات، السراج المنیر جلد1ص290۔
علامہ مناوی لکھتے ہیں، قال الدمیری رجال ثقات، فیض القدیر جلد4ص87،۔
اسی طرح علامہ زرقانی ؒ، علامہ سمہوویؒ ملاعلی قاریؒ مولانا شمس الحق علیم آبادی، قاضی شوکانیؒ نے بھی اس حدیث کا صحیح اور جید کہا ہے۔زرقانی شارح مواحد جلد 5ص436،خلاصة الوفا ص48، مرقات جلد2ص112، نیل الاوطار جلد5ص 264، عون المعبود جلد ۱ص405۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
(4) نبی اکرم صلے الله علیہ وسلم کو (اگر کوئی دور سے درود بھیجے تو) تحفہِ درود "پہچایا" جاتا ہے:
حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ صَالِحٍ ، قَرَأْتُ عَلَى عَبْدِ اللَّهِ بْنِ نَافِعٍ ، أَخْبَرَنِي ابْنُ أَبِي ذِئْبٍ ، عَنْ سَعِيدٍ الْمَقْبُرِيِّ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : " لَا تَجْعَلُوا بُيُوتَكُمْ قُبُورًا ، وَلَا تَجْعَلُوا قَبْرِي عِيدًا ، وَصَلُّوا عَلَيَّ ، فَإِنَّ صَلَاتَكُمْ تَبْلُغُنِي حَيْثُ كُنْتُمْ " .[سنن أبي داود » كِتَاب الْمَنَاسِكِ » بَاب زِيَارَةِ الْقُبُورِ, رقم الحديث: 1749(2042), 2/179]
ترجمہ: حضرت ابو ہریرہ (رضی الله عنہ) بیان فرماتے ہیں کہ رسول الله صلے اللھ علیہ نے فرمایا : مجھ پر درود بھیجو، کیونکہ تم جہاں بھی ہو تمہارا درود میرے پاس پہچایا جاتا ہے.
الشواهد : (مسند أحمد ج : 2 ص : 367 , خصائص كبرى ج : 2 ص : 280 , مشكاة ص : 84 , فتح الباري ج : 6 ص : 488, المعجم الأوسط للطبراني » بَابُ الْمِيمِ » مَنِ اسْمُهُ مُوسَى, رقم الحديث: 8248(8030), مصنف ابن أبي شيبة » كتاب الصلاة » أَبْوَابُ الْمَسَاجِدِ ، وَأَمَاكِنُ الصَّلاةِ وَغَيْرِهَا ... » فِي الصَّلَاةِ عِنْدَ قَبْرِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ ...رقم الحديث: 7368(7616) ).
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
(5) تحفہِ درود "فرشتے" پہنچاتے ہیں:
حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ السَّائِبِ ، عَنْ زَاذَانَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : " إِنَّلِلَّهِ مَلَائِكَةً سَيَّاحِينَ فِي الْأَرْضِ ، يُبَلِّغُونِي عَنْ أُمَّتِي السَّلَامَ".[مصنف ابن أبي شيبة » كتاب الصلاة » أَبْوَابُ مَسَائِلَ شَتَّى فِي الصَّلاةِ » فِي ثَوَابِ الصَّلَاةِ عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ ...,رقم الحديث: 8506(8789)-صحيح]
ترجمہ: حضرت عبدللہ بن مسعود (رضی الله عنہ) فرماتے ہیں کہ رسول الله صلے الله علیہ وسلم نے فرمایا:"الله کی طرف سے کچھ فرشتے مقرر ہیں جو زمین میں چکر لگاتے ہیں اور میری امت کا سلام مجھ تک پہنچاتے ہیں.
تخريج الحديث : (نسائي ج : 1 ص : 189 , مسند أحمد ج : 1 ص : 441 , ابن أبي شيبة ج : 2 ص : 517 , مشكاة ص : 86 , التداية والنهاية ج : 1 ص
: 154 , الجامع الصغير ج : 1 ص : 93 ,خصائص كبرى ج : 2 ص : 280 , الإحسان بترتيب ابن حبان ج : 3 ص : 8 حديث 9 , 10 , ).
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
(6) قبرِ اطہر پر پڑھا جانے والا درود آپؐ خود سنتے ہیں:
وقال أبو الشيخ في الكتاب ((الصلاة على النبي)) : حدثنا عبد الرحمن ابن أحمد الأعرج ، حدثنا الحسن بن الصباح حدثنا أبو معاوية ، حدثنا الأعمش ، عن أبي الصالح ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ ، قَالَ : " مَنْ صَلَّى عَلِيَّ عِنْدَ قَبْرِي سَمِعْتُهُ ، وَمَنْ صَلَّى عَلِيَّ نَائِيًا عَنْهُ أَبْلَغْتُهُ " .[جلاء الافہام، لابن قيم : ٢٥،:رقم الحديث: 19 ؛ مشكوة: جلد # ١ حديث # ٨٩٩ برواية الْبَیْھَقِیُّ فِیْ شُعَبِ الْاِیْمَانِ۔]
ترجمہ: حافظ ابو الشیخ اصبہانی فرماتے ہیں کہ ہم سے عبد الرحمن بن احمد العرج نے بیان کیا ۔ وہ فرماتے ہیں کہ ہم سے الحسن بن الصباح نے بیان کیا۔ وہ فرماتے ہیں کہ ہم سے ابو معاویہ نے بیان کیا۔ وہ فرماتے ہیں کہ ہم سے اعمشؒ نے بیان کیا۔ وہ ابو صالح سے اور وہ حضرت ابوہریرہ سے روایت کرتے ہیں اور وہ آنحضرتﷺ سے روایت کرتے ہیں آپ ﷺ نے ارشاد فرمایا : جس نے میری قبر کے پاس دورد پڑھا تو میں اسے خود سنتا ہوں اور جس نے مجھ پر دور سے پڑھا تو وہ مجھے پہنچایا جاتا ہے ۔ (جلاء الافہام، لابن قيم : ٢٥،:رقم الحديث: 19)
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
تخريج الحديث:

م طرف الحديث الصحابي اسم الكتاب أفق العزو المصنف سنة الوفاة
1 من صلى علي عند قبري سمعته من صلى علي نائيا عنه أبلغته عبد الرحمن بن صخر المنتقى من السادس عشر من حديث ابن البختري 62 735 أبو جعفر بن البختري 339
2 من صلى علي عند قبري سمعته من صلى علي نائيا عن قبري أبلغته عبد الرحمن بن صخر حديث أبي بكر بن خلاد النصيبي 53 --- أبو بكر بن خلاد النصيبي 510
3 من صلى علي عند قبري وكل بها ملك يبلغني وكفي أمر دنياه وآخرته وكنت له يوم القيامة شفيعا أو شهيدا عبد الرحمن بن صخر أمالي ابن سمعون الواعظ 250 255 ابن سمعون الواعظ 387
4 من صلى علي عند قبري سمعته من صلى علي نائيا منه أبلغته عبد الرحمن بن صخر حياة الأنبياء في قبورهم للبيهقي 18 18 البيهقي 458
5 من صلى علي عند قبري وكل بهما ملك يبلغني وكفي بهما أمر دنياه وآخرته وكنت له شهيدا أو شفعيا عبد الرحمن بن صخر شعب الإيمان للبيهقي 1478 1583 البيهقي 458
6 من صلى علي عند قبري عبد الرحمن بن صخر تاريخ بغداد للخطيب البغدادي 1090 4 : 468 الخطيب البغدادي 463
7 من صلى علي عند قبري وكل الله به ملكا يبلغني وكفي أمر دنياه وآخرته وكنت شهيدا له وشفيعا له يوم القيامة عبد الرحمن بن صخر تاريخ دمشق لابن عساكر 60396 --- ابن عساكر الدمشقي 571
8 من صلى علي عند قبري سمعته ومن صلى علي نائيا أبلغته عبد الرحمن بن صخر طبقات الشافعية الكبرى 93 --- السبكي 771
9 من صلى علي عند قبري سمعته ومن صلى علي نائيا أبلغته عبد الرحمن بن صخر طبقات الشافعية الكبرى 280 --- السبكي 771
10 من صلى علي عند قبري سمعته ومن صلى علي نائيا وكل الله بها ملكا يبلغني وكفي أمر دنياه وآخرته وكنت له شهيدا أو شفيعا عبد الرحمن بن صخر الفوائد المجموعة للشوكاني 838 1 : 268 الشوكاني 1255
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
حکم_حدیث: حافظ ابن حجر حدیث کی سند بطریق ابوالشیخ کے متعلق فرماتے ہیں: بسند جید (فتح الباری: جلد6 ص352)۔ علامہ سخاوی فرماتے ہیں: وسند جید (القول البدیع: ص116)۔ ملاعلی قاریؒ فرماتے ہیں: سند جید (مرقات: جلد2ص10)۔ مولانا شبیر احمد عثمانی بھی اس کو بسند جید فرماتے ہیں۔ (فتح الملھم: جلد 1ص330)۔ جمعیت اشاعت التوحید کے ماہنامہ رسالہ تعلیم القرآن میں بھی اس حدیث کی ابو الشیخ والی سند کو جید کہا ہے۔ "و رواہ ابو الشیخ باسناد جید" (ماہنامہ تعلیم القران ص47، اکتوبر1967)
[تفسير ابن كثير » تفسير سورة الأحزاب » تفسير قوله تعالى " إن الله وملائكته يصلون على النبي يا أيها الذين آمنوا صلوا عليه " ،6/457]
عون المعبود شرح سنن أبي داود - كِتَاب الْمَنَاسِكِ - والصلاة والسلام عند قبر النبي صلى الله عليه وسلم
سنن النسائي شرح السيوطي وحاشية السندي - كِتَاب الْجَنَائِزِ - ولا يتعجل الأكل والنعيم لأحد إلا للشهيد في سبيل الله
فتح الباري شرح صحيح البخاري - كِتَاب أَحَادِيثِ الْأَنْبِيَاءِ - اليمين على غلبة الظن ، 1 / 563]
[كتاب الشفا بتعريف حقوق المصطفى: الجزء الثاني ، ص: 440 ]
تخريج الحديث : وذكر أبو بكر بن أبي شيبة ، شعب الإيمان للبيهقي » الرَّابِعَ عَشَرَ مِنْ شُعَبِ الإِيمَانِ وَهُوَ بَابٌ ... » فَصْلٌ فِي بَرَاءَةِ نَبِيِّنَا صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ ...رقم الحديث: ١٤٧٨۔

No comments:

Post a Comment

حضرت فاطمۃ الزہرا سلام اللہ علیہا کی تاریخِ ولادت و وصال اور جنازہ

حضرت فاطمۃ الزہرا سلام اللہ علیہا کی تاریخِ ولادت و وصال اور جنازہ محترم قارئینِ کرام : کچھ حضرات حضرت سیدہ فاطمة الزہرا رضی اللہ عنہا کے یو...