Sunday, 14 December 2014

(10) مذاھب_اربعہ اور حیات النبویہ (صلے الله علیہ وسلم):


مذاھب_اربعہ اور حیات النبویہ (صلے الله علیہ وسلم):
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
علماء الأحناف:
يقول العلامة شرنبلالي المتوفي 1069 هـ :
‘‘ ومما هو مقرر عند المحققين انه - صلى الله عليه وسلم - حي يرزق متمتع بجميع الملاذ والعبادات غير انه احجب عن إبصار(نور الایضاح، ح١٧٧)
القاصرين عن شريف المقامات ينبغي لمن قصد زيارة النبي صلى الله عليه وسلم ان يكثر الصلاة عليه فانه يسمعها وتبلغ اليه
مراقي الفلاح ص: 405 طبع مير محمد كراجي ).
ترجمہ: علامہ شرنبلالی رح "نور الایضاح، ح١٧٧"(یہ کتاب دارالعلوم دیوبند کے نصب میں شامل ہے) میں فرماتے ہیں کہ "محققین کے نزدیک یہ طے شدہ ہے کہ حضور انور زندہ ہیں اور آپ کو رزق بھی ملتا ہے اور عبادت سے لذت بھی اٹھاتے ہیں. ہاں اتنی بات ہے کہ وہ ان نگاہوں سے پردے میں ہیں جو ان مقامات تک پہنچنے سے قاصر رہتی ہیں. (نور الایضاح، ح١٧٧)

يقول العلامة طحطاوي المتوفي 1233 هـ :

فانه يسمعها) أي إذا كانت بالقرب منه - صلى الله عليه وسلم - ( وتبلغ إليه ) أي يبلغها الملك إذا كان المصلي بعيدا ( الطحطاوي ص : 405 طبع مير محمد كراجي ).
ترجمہ: علامہ طحطاوی رح نے فرمایا: آپ صلے الله علیہ وسلم صلاة و سلام کو اس وقت خود سنتے ہیں جب قریب سے عرض کیا جارہا ہو اور فرشتے اس وقت پہنچاتے ہے جب یہ دور سے پڑھا جارہا ہو.

علماء مالکیہ:

1. إمام مالك المتوفي 179 هـ

نقل عن الإمام مالك انه كان يكره أن يقول رجل زرت قبر النبي - صلى الله عليه وسلم - قال ابن رشيد من اتباعه أن الكراهية لغلبه

الزيارة في الموتى وهو - صلى الله عليه وسلم - أحياه الله تعالى بعد موته حياة تامة واستمرت تلك الحياة وهي مستمرة في المستقبل وليس

هذا خاصة به صلى الله عليه وسلم بل يشاركه الأنبياء عليهم السلام فهو حي بالحياة الكاملة مع الإستغناء عن الغذاء الحسى الدنيوي ( نور الإيمان بزيارة آثار حبيب الرحمن ص : 14 للشيخ عبد الحليم فرنكي محلي , وكذلك في وفاء الوفاء ج :4 ص : 1373 مصر
ترجمہ : ابن_رشد امام مالک رح کے مقلدین میں سے ہیں کہ امام مالک رح کی ناپسندیدگی (کہ میں نے حضور کی "قبر" کی زیارت کی) وجہ یہ ہے کہ زیارت_قبر کا لفظ عام طور پر موتى (مردہ) کے متعلق استمعال ہوتا ہے اور حضور وفات_شریفہ کے بعد اب حیات_تامہ سے زندہ ہیں اور یہ حیات آئندہ بھی اسی طرح رہے گی. یہ صرف آپ ہی کا خاصہ نہیں بلکہ تمام انبیاء اس وصف میں آپ کے ساتھ شریک ہیں. پس آپ دنیوی حسی غذا سے استغناء (بے-پرواہی) کے باوجود حیات_کاملہ سے زندہ ہیں. [علماۓ مالکیہ سے امام قرطبی: ٥/٢٦٥، امام ابو حیات اندلسی رح - بحر المحیط : ١/٢٨٣، علامہ ابن الحاج، علامہ ابن_رشد اندلسی اور ابن_ابی-جمرہ وغیرہ]

علماء الشافعية :
1. العلامة تاج الدين السبكي المتوفي 777 هـ :
لان عندنا رسول الله - صلى الله عليه وسلم - حي يحس ويعلم وتعرض عليه اعمال الأمة ويبلغ الصلاة والسلام على ما بينا ’’
(طبقات الشافغية الكبرى ج : 3 ص : 412 طبعة دار الأحياء بقاهرة )
ترجمہ: ہم شافعیہ کے نزدیک حضور زندہ ہیں اور آپ میں احساس و شعور موجود ہے، آپ پر اعمال_امت بھی پیش ہوتے ہیں اور صلوة و سلام بھی پہچایا جاتا ہے.

* علماء الحنابلة :
* . ابن عقيل :
قال ابن عقبل من الحنابلة : هو - صلى الله عليه وسلم - حي في قبره ’’ ( الروضة البهية ص : 14
ترجمہ: حنابلہ کے مشہور بزرگ حضرت ابن_عقیل (رح) فرماتے ہیں کہ حضور صلے الله علیہ وسلم اپنی قبر مبارک میں زندہ ہیں اور نمازیں بھی پڑھتے ہیں.

شیخ عبد القادر جیلانی (حنبلی) رح اور حیات النبی و دعاۓ وسیلہ

آداب_زیارت بیان کرتے روضہ نبوی پر دعا میں صرف الله کو پکارتے قرآنی حکم (النساء:٦٤) کے مطابق بخشش مانگتے ہوۓ شیخ جیلانی رح فرماتے ہیں : اے الله ! میں تیرے نبی کے پاس آیا ہوں، اپنے گناہوں کی تجھ سے معافی مانگتا ہوں.
پھر حدیث_ترمذی، ابن_ماجہ، نسائی، مسند احمد، المعجم الکبیر للطبرانی، مستدرک حاکم اور دلائل النبوہ للبیہقی سے ثابت دعاۓ وسیلہ فرماتے ہیں :

اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ وَأَتَوَجَّهُ إِلَيْكَ بِنَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَبِيِّ الرَّحْمَةِ ، يَا مُحَمَّدُ إِنِّي أَتَوَجَّهُ بِكَ إِلَى رَبِّي

ترجمہ: اے الله! میں تیری طرف تیرے نبی کے ذریعہ متوجہ ہوتا ہوں جو رہنت والے نبی ہیں. اے الله کے رسول! میں آپ کے ذریعہ اپنے رب کی طرف متوجہ ہوتا ہوں تاکہ میرا رب میرے گناہ بخش دے.

No comments:

Post a Comment

حضرت فاطمۃ الزہرا سلام اللہ علیہا کی تاریخِ ولادت و وصال اور جنازہ

حضرت فاطمۃ الزہرا سلام اللہ علیہا کی تاریخِ ولادت و وصال اور جنازہ محترم قارئینِ کرام : کچھ حضرات حضرت سیدہ فاطمة الزہرا رضی اللہ عنہا کے یو...