قاتل اور مقتول دونوں جہنم میں ہیں
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
عَنْ أَبِي بَکْرَةَ نُفَيْعِ بْنِ الْحَارِثِ الثَّقَفِيِّ رضي الله عنه أَنَّ النَّبِيَّ صلي الله عليه وآله وسلم قَالَ : إِذَا الْتَقَي الْمُسْلِمَانِ بِسَيْفَيْهِمَا، فَالْقَاتِلُ وَالْمَقْتُوْلُ فِي النَّارِ. قُلْتُ : يَا رَسُوْلَ اﷲِ، هَذَا الْقَاتِلُ فَمَا بَالُ الْمَقْتُوْلِ؟ قَالَ : إِنَّهُ کَانََرِيْصًا عَلَي قَتْلِ صَاحِبِهِ. مُتَّفَقٌ عَلَيْهِ.
حضرت ابو بکرہ نفیع بن حارث ثقفی رضی اللہ عنہ روایت کرتے ہیں کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : جب دو مسلمان اپنی تلواروں کے ساتھ ملیں (آپس میں لڑیں) تو قاتل اور مقتول دونوں جہنم میں ہیں۔ میں نے عرض کیا : یا رسول اﷲ! قاتل کے متعلق تو درست (ہے) لیکن مقتول کیوں؟ فرمایا : کیوں کہ وہ بھی اپنے حریف کو قتل کرنے کا تمنائی تھا۔
أخرجه البخاري في الصحيح، کتاب : الإيمان، باب : وَ إِنْ طاءِفَتَانِ مِنَ الْمؤْمِنِيْنَ اقْتَتَلُوا فَأَصْلِحُوا بَيْنَهُمَا، الحجرات : (9)، فَسَمَّاهُمْ الْمُؤْمِنِيْنَ، 1 / 20، الرقم : 31، وفي کتاب : الديات، باب : قولِ اﷲ تعالي : وَ مَنْ أَحْيَاهَا (المائدة : 32)، 6 / 2520، الرقم : 6481، وفي کتاب : الفتن، باب : إذا الْتَقَي الْمُسْلِمَانِ بِسَيْفَيْهِمَا، 4 / 2214، الرقم : 6672، ومسلم في الصحيح، کتاب : الفتن وأشراط الساعة، باب : إذا تواجه المسلمان بِسَيْفَيْهِمَا، 4 / 2214، الرقم : 2888، وابن ماجه في السنن، کتاب : الفتن، باب : إذا التقي المسلمان بِسَيْفَيْهِمَا، 2 / 1311، الرقم : 3963. 3964، والبزار في المسند، 9 / 104، والمنذري في الترغيب والترهيب، 3 / 319، الرقم : 4251، وابن رجب في جامع العلوم والحکم، 1 / 354.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
گیارہویں شریف ایصال ثواب ہے اور جواز کا ثبوت
گیارہویں شریف ایصال ثواب ہے اور جواز کا ثبوت محترم قارئینِ کرام : گیارہویں شریف ایک ایسا نیک عمل ہے کہ صدیوں سے مسلمانوں میں جاری ہے لیکن تح...

-
شوہر اور بیوی ایک دوسرے کے اعضاء تناسلیہ کا بوسہ لینا اور مرد کو اپنا آلۂ مردمی اپنی بیوی کے منہ میں ڈالنا اور ہمبستری سے قبل شوہر اور...
-
حق بدست حیدر کرار مگر معاویہ بھی ہمارے سردار محترم قارئین : اعلیٰ حضرت امام اہلسنّت امام احمد رضا خان قادری رحمۃ اللہ علیہ فرما...
-
بعض صحابہ رضی اللہ عنہم نے یزید پلید کی بیعت کی کا جواب محترم قارئینِ کرام : اکثر رافضیوں اور نیم رافضیوں کی طرف سے کہا جاتا ہے کہ بعض صحاب...
No comments:
Post a Comment